Abin Accountants & Adviseurs

Noordwijk

Abin Accountants & Adviseurs

ABIN accountants en adviseurs is een middelgroot full-service accountants- en belastingadvieskantoor. Vanuit de vestigingen in Noordwijk en Voorburg werkt de organisatie voor bedrijven en non-profit organisaties in alle sectoren en met alle rechtsvormen, in de hele Randstad en de Bollenstreek. Dit doen ABIN accountants al veertig jaar.

Lees meer

Bedrijfsprofiel



Over ABIN Accountants

ABIN interimmanagers beheer B.V. is op het gebied van financieel interimmanagement een toonaangevend kantoor in de regio. ABIN interimmanagers is onderdeel van ABIN accountants en adviseurs. De afgelopen vijftien jaar is ABIN uitgegroeid tot een slagvaardige organisatie met hun focus op het leveren van kwaliteit! Bij ABIN accountants en adviseurs werken 100 scherpzinnige professionals met hart en ziel aan het beste resultaat voor cliënten.

Binnen hun divisie financieel interimmanagement voeren hun Financial Professionals tijdelijke opdrachten uit in uiteenlopende financiële functies bij kleine, middelgrote- en grote ondernemingen.

ABIN interimmanagers is gespecialiseerd in de accountants- en belastingadviesbranche en biedt in verschillende branches op maat professionele medewerkers aan die projectmatig, tijdelijk of langdurige ondersteuning bieden op financieel gebied. ABIN acteert in een dynamische markt die hun steeds voor nieuwe uitdagingen stelt. Daarom optimaliseren ze hun dienstverlening voortdurend.

Werken bij ABIN Accountants

ABIN groeit
ABIN groeit. Dit doen ze vooral door overnames. Een organisatie kan alleen groeien als haar medewerkers meegroeien. Daarom dagen ze hun medewerkers uit om zich te blijven ontwikkelen. Je kunt rekenen op verantwoordelijk werk dat er toe doet. Je werkt samen met collega’s die je inspireren en motiveren. De lijnen binnen ABIN zijn kort, waardoor je snel kunt schakelen. Talent wordt bij ABIN herkend en gekoesterd. Ze geven je de mogelijkheid opleidingen, trainingen en cursussen te volgen en stimuleren je om het maximale uit jezelf te halen.

Plezier in hun werk en daarbuiten
Voorop staat dat je met plezier naar je werk gaat en dit uitstraalt in de uitvoering van de werkzaamheden. ABIN verwacht veel van hun medewerkers op het gebied van professionaliteit, verantwoordelijkheid, prestatie, inzet en ambitie en daar zetten ze graag iets tegenover. Ze vinden het belangrijk dat medewerkers zich prettig voelen. Naast goede arbeidsvoorwaarden, met flexibele werktijden, biedt ABIN activiteiten om een goede werksfeer te bevorderen. Zo kun je deelnemen aan de wekelijkse bootcamptraining onder leiding van een professional, organiseren zij in 2017 een stedentrip en hebben ze een actieve personeelsvereniging die geregeld personeelsuitjes zoals een teambuildingsactiviteit, een barbecue, Sinterklaas, Kerstborrel, Nieuwjaarsontbijt!

Publiek belang
Werken bij ABIN vraagt het nodige van jou als persoon. Je levert kwaliteit in je werk en gaat daarvoor tot het uiterste. Je bent op de hoogte van de wet- en regelgeving die op het vak van toepassing is en werkt vanuit de daaraan ten grondslag liggende principes. Je bent professioneel kritisch en hebt oog voor detail. Je weet je boodschap helder te formuleren en onderbouwt je standpunten met feiten. Daarom ben je ook altijd in staat die, indien nodig, te verdedigen.

Bij ABIN accountants kun je rekenen op een verantwoordelijke, zelfstandige functie met alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Jouw carrière kun je bij ABIN zelf richting geven.