Alle financiële expertises voor het MKB onder één dak. Wat bindt de administrateurs, accountants en belastingadviseurs van Trivent? In elk geval dit: ze zijn er allemaal van overtuigd dat uw onderneming floreert bij de zekerheid van gezond financieel beheer.


Over Trivent

Om dat te bereiken, duiken ze niet alleen in de cijfers. Elke dag staan ze met hun voeten in de klei. Soms zelfs letterlijk. Want om uw onderneming volledig te kennen, willen ze graag al uw processen begrijpen, weten in welke fase uw onderneming zich bevindt en wat u persoonlijk drijft. Want alleen als ze alle ins en outs kennen, leveren ze de adviezen en diensten die naadloos aansluiten op het karakter van uw onderneming. En dat is hun doel.
Bij Trivent zorgen ze ervoor dat u exact weet waar u financieel en fiscaal aan toe bent. Elk jaar opnieuw.

Zij geloven dat elke onderneming het beste gedijt bij de zekerheid van gezond financieel beheer. Dat bereiken ze vooral door zich te verdiepen in uw onderneming, uw processen en uw drijfveren. Zo kunnen ze hun diensten perfect laten aansluiten op het unieke karakter van uw onderneming:

  • Opbouw van onderneming;
  • Uitbouwen van onderneming;
  • Succes vasthouden;
  • Expansie en optimale verhoudingen;
  • Overdragen van de leiding;
  • Ná opvolging.

Werken bij Trivent

Het team van Trivent bestaat uit professionals die oprecht geïnteresseerd zijn in ondernemers, hun onderneming en de uitdagingen waar zij dagelijks voor staan. Samen zijn ze hun financiële en fiscale geweten. Samen coachen ze hen naar hun optimum.

Vanuit drie vestigingen in ’s-Hertogenbosch, Nuenen en Waalwijk adviseren zij ondernemers en vermogende particulieren bij het optimaliseren van hun financiële- en fiscale positie en hun bedrijfsvoering. Hun dienstverlening is toegespitst op belastingadvies, accountancy en administratieve ondersteuning. Tot hun klantenkring behoren met name de grotere MKB-bedrijven, maar ook (samenwerkingsverbanden van) particulieren met vastgoedportefeuilles en zorgprofessionals. Hun kantoor beschikt over een vergunning van de AFM voor het uitvoeren van wettelijke accountantscontroles.

Zij oefenen hun praktijk thans uit met 46 financiële professionals. Ze hebben de ambitie om te groeien. Zij kennen een platte organisatiestructuur met een open, informele cultuur: de deuren van collega’s en vennoten staan altijd open om te sparren en voor advies. Daarnaast biedt Trivent:

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Optimale flexibiliteit;
  • Volledig geautomatiseerde werkomgeving met mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Zeer aangename omgeving om te werken en prettige collega’s. Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Optimale flexibiliteit;
  • Volledig geautomatiseerde werkomgeving met mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Zeer aangename omgeving om te werken en prettige collega’s.
klanten

Waar zit Trivent?

Trivent heeft drie vestigingen: ’s-Hertogenbosch, Nuenen en Waalwijk. Deze kantoren zijn goed te bereiken met de auto en het openbaar vervoer.

0 vacatures

Trivent heeft nog geen vacatures online staan.